Blog - co nowego?

Kwas hialuronowy jaki wybrać?

Kwas hialuronowy jaki wybrać chcemy, aby dawał najlepsze efekty, powinien być wysokiej jakości i bardzo dobrze wchłanialny w organizmie. Jest to substancja powszechnie stosowana w leczeniu i kosmetologii, także inwazyjnej. W ostatnich latach wzrosła jednak świadomość, a co za tym idzie, jego popularność w produkcji naturalnych suplementów diety. Związek ten występuje bowiem fizjologicznie w organizmie człowieka. Z tym, że z wiekiem jego synteza stopniowo maleje, co skutkuje m.in. wiotczeniem skóry czy bólem stawów i należy go dostarczać z zewnętrznych źródeł.

Spirulina w proszku

Spirulina w proszku to popularny, bezpieczny i w pełni naturalny suplement diety, wykorzystujący algę morską z rodzaju sinic. Posiada ona charakterystyczny niebiesko-zielony kolor, za który odpowiada fikocyjanina będąca jednocześnie silnym antyoksydantem. Aby zauważyć korzystne efekty stosowania Spiruliny należy suplementować ją codziennie przez przynajmniej 2 miesiące.

Omega 3

Omega 3 należą do grupy wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, gdzie ostatnie wiązanie podwójne w łańcuchu węglowym znajduje się przy trzecim od końca atomie węgla. Kwasy tłuszczowe omega 3 (ale również omega 6 wraz z omega 9) są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka na każdym etapie życia.

Kolagen do picia

Kolagen do picia to suplement diety zyskujący coraz większą popularność wśród ludzi świadomych swojego zdrowia. Z całą pewnością wiele osób cierpi na niedobory kolagenu, co objawia się suchą skórą, zniszczeniem włosów, pogorszeniem wzroku czy dolegliwościami bólowymi stawów. Regularnie spożywany kolagen do picia efekty daje w postaci bardziej elastycznej skóry, lepszego funkcjonowania stawów bez bólu, wzmocnionych paznokci czy włosów, lepszej jakości zębów i dziąseł oraz wielu innych.